ai pholowww ♥

Sunday, 5 June 2011

Bali, Indonesia












konpom ade yang nak ngata aku kan...
asik cakap aku suke beno nak nunjuk gie melancong...
bior ah...
aku kan berlagak...
harusss la menunjuk2...
cissss..sungguh giler koser...
ni zaman tok adam nyah oii...
sambut aniberseri yang ke 5 taun lepas...
5/6/2010 kitaorng gie...
udah 5 tahun kawen baru gie Bali...
lamer gilos simpan duit ngko...
aku kan miskin lagi hina...
mne de duit juta2...
eh salah...tak baik ckp cm tu...
tuko2...aku kan org kayosss...
tu yang gie honeymoon gie Bali...
kayosss la sgt setakat gie Bali...
sekurang2nyer gie gak wei...
ngko hadooo?
pas ni nak gie honeymoon kat ne plak ek...
kena kompol duit dr skrg...
tapi kna tnggu aniberseri yang ke 10 taun la plak...
rasa mau gie Mekah plak pas ni...
amin...doakan aku yek..
huh...sgt sopan...
mama sape la ni wei??


lyndaus 

1 comment:

suri said...

As-salam... bestnyer g bali... tapi tak aci... g berdua je ek... sian rania dgn damia...hohohoh... orang doakan tahun depan g mekah lak yer... insyallah...

Post a Comment

meh ar komplen wei...

♥♥ ini belog damia dan rania yang punyerr ♥♥